Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~KasicaW | użytkownik

imię i nazwiskoKasia Wrobel adresWieruszow/Londyn zarejestrowany29.08.2006 @17:24:30 ostatnio na stronie14.11.2008 @19:52:50



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty OnetSkypekasica308
digarty15 komentarze282 posty na forum1

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~rabbit7    29.09.2008 @11:42:16
Bolesławiec nad Prosną pozdrawia
~Poscig    10.02.2007 @19:45:42
Dziekuje za komanatrka....No za oknem doslowie nie,,,,15 km od domu musze jechac na gore ktora sie nazywa ,,Terminillo 2500m.n.p.m, zycze milusiej soboty
~Poscig    06.02.2007 @21:10:51
WITAJ,,,,,ciesze sie ,ze praca moja spodobala sie Tobie
+zeroq    24.12.2006 @14:34:03
wszystkiego naj z okazji świąt
oraz udanego sylwestra
oby kolejny rok przyniósł ci dużo weny i wiele nowych jeszcze lepszych prac

pozdrawiam
Kasper
_______
...
^PannaDekadencja    26.09.2006 @17:45:22
te akurat sa już sprzedane, ale zapraszam tutaj ---> http://www.nuda.veritas.prv.pl
~Autsajderka    26.09.2006 @17:35:29
naprawdę? ulalala. nie no fajnie. :D
_______
Chętni do zdjęć z okolic Wadowic/Andrychowa/Suchej Beskidzkiej mile widziani. : )
~Autsajderka    26.09.2006 @17:31:52
lat niecałe 14. a czemu pytasz?
_______
Chętni do zdjęć z okolic Wadowic/Andrychowa/Suchej Beskidzkiej mile widziani. : )
~Autsajderka    26.09.2006 @17:28:23
dziękuję i wiesz dziwię się właśnie, że to zdjęcie tak wyszło. było robione bez lampy i w fatalnych warunkach i dziś z głupoty, a mimo to wyszło tak fajnie.

a na zdjeciu jestem. ja.
_______
Chętni do zdjęć z okolic Wadowic/Andrychowa/Suchej Beskidzkiej mile widziani. : )
~Sambady    25.09.2006 @16:57:16
Dzięki za komentarz.
_______
a photo is a colour, life is black
I prefer a photo - it makes me smile
~Karvin    25.09.2006 @16:44:44
heh, dzięki :P
zgłosiłem te fotkę na konkurs "życie" zobaczymy czy mam jakieś szanse :P
pozdrawiam
~wrn    25.09.2006 @15:05:54
dziękuję
~Karvin    23.09.2006 @21:59:24
eee tam niesmaczna, zwyczjna wymiana poglądów nie mówię że nie masz prawa oceeniać na dobre itd. , tylko chodzi mi o kryteria oceniania, tylko tyle, rozumiem jak sie komus nie podoba ze wzgledow technicznych jak kadr itd
pozdrawiam
~Karvin    23.09.2006 @21:47:53
A mi chodzi o to że jak mnie nie ruszają rysunki i grafiki komputerowe to ich nie oceniam np., chyab mnie nie rozumiesz....
mogą Ci się nie podobać z założenia zdjęcia koncertowe, portrety, akty czy cokolwiek innego, ale ja np. jak się nie interesuję w,bądź nie znam na temacie to nie oceniam tego... bo te oceny by były nieobiektywne dla inych
pozdrawiam
~Karvin    23.09.2006 @21:37:06
Ale ja się nie chcę zamykać w jednej konkretnej kategorii... i nie oceniam ludziom zdjęć porównując je z poprzednimi, to się mija z celem, oceniam każde zdjęcie oddzielnie... a że są ciekawsze tematy jak 'Koncertowe' może i fakt, ale fotografia jest po to żeby pokazywać wszystko co nas otacza... jeśli zaniżasz swoją ocenę ze względu na dział w którym jest fotografia, to wg mnie jest to conajmniej dziwne :/

mimo iż się nie zgadzam z oceną to dziękuję hehe
~Overshoe    23.09.2006 @21:34:08
Dzieki
Zamazane bo z reki i dotego ruch i noc, wiec nie bylo łatwo. Ale dziękuje za docenienie pracy
_______
"Panować nad sobą to najwyższa władza"
~Karvin    23.09.2006 @21:24:24
halo? :P
~Karvin    23.09.2006 @21:18:49
Proszę Cię bardzo pisz mi co Ci się nie podoba, no chyba żę dajesz pełnię szczęścia, bo jak mi dajesz dobre to fdla mnie jest to słaba ocena i chce wiedzieć co się nie podoba ;] pozdrawiam i dziękuję
~Autsajderka    23.09.2006 @11:27:33
może być troche prześwietlone. a to przez niebo i słońce.
_______
Chętni do zdjęć z okolic Wadowic/Andrychowa/Suchej Beskidzkiej mile widziani. : )
~aniulka87    23.09.2006 @07:35:17
thx za szczerą wypowiedz na temat mojej foteczki
~Saymoo    22.09.2006 @19:16:46
dziekuje bardzo
_______
"nie istanieje ktos taki jak przyjaciel,jesli twoje zadanie zostalo przez niego zagrozone, zwroc sie przeciw niemu - w razie potrzeby zabij!" Henrich Himmler
~xan89    22.09.2006 @18:57:14
dziękuje ślicznie
_______
|||||||||||||||||||||||||26% Trwa ładowanie opisu.
~Malpa87    22.09.2006 @18:41:11
heheh Wieruszow moje rodzinne miasto dziekuje za komentarz
_______
"niewazne kto z kim spi... wazne zeby dzieci byly zdrowe"
~Stojkovic    20.09.2006 @23:17:39
dziekuje za komentarz i zapraszam na pobuszowanie po mojej galerii.
_______
Zawitałem do ciebie... czy i ty zawitasz do mnie?
~Karvin    18.09.2006 @10:07:37
fantastyczny efekt i ostrość -dzięki a co jest nie tak?
dzięki za komentarze i oceny
pozdrawiam
~ravb    17.09.2006 @23:42:05
Dziekuje bardzo i zapraszam w przyszłości bedzie wiecej moze i inne sie spodobaja
_______
Jesli chcesz wiedziec co ma na mysli kobieta, nie sluchaj tego co mowi - patrz na nia.
Oscar Wilde

http://www.bieniek-rafal.ovh.org
1 2 3 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)



obserwowana przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt